مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-16سياسي

آیین نامه دبیرخانه دائمی نظارت بر انتخابات شوراها در دست بررسی است 


دبیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از پیش بینی سازوکاری برای دائمی شدن تشکیلات استانی دبیرخانه این هیئت در صورت تصویب مجلس خبر داد.

- دبیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از پیش بینی سازوکاری برای دائمی شدن تشکیلات استانی دبیرخانه این هیئت در صورت تصویب مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بحیرایی در جریان برگزاری وبینار دبیران هیئت های عالی نظارت استانی به تشریح مراحل و چگونگی دائمی شدن دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پرداخت و بیان کرد: با توجه به اینکه نظارت بر انتخابات شوراها نیازمند به دائمی شدن دبیرخانه هیئت بود، از دوره چهارم شوراها تلاش برای انجام این مهم آغاز شد و در نهایت در سال 1396، تبصره یک ماده 63 قانون تشکیلات شوراها توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: این تبصره مقرر داشت دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده 53 این قانون با امکانات موجود مجلس شورای اسلامی مستقر شده و کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور موظف است مطابق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سازمان متناسب را حداکثر ظرف مدت 6 ماه تهیه نموده و به منظور تصویب در اختیار کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دبیرخانه دائمی نظارت بر انتخابات شوراها در دست بررسی است 

آیین نامه دبیرخانه دائمی نظارت بر انتخابات شوراها در دست بررسی است